Mer kommer sen

I morse gick jag upp tio över sex, duschade, åt frukost och fixade mig. Det resulterade i att jag och syster Alma var klara vid sju. Då stod vi utanför vårt hus i mörkret med en varsin kamera runt halsen. Det har fotats hela dagen än så länge. Vi var ute till halv nio. Då gick vi hem, fixade varm choklad, burrade ner oss i varsitt täcke och tittade på Vampire Diaries. När klockan var tjugo över nio somnade vi båda. Sov till klockan elva. Då klev vi upp, åt en andra frukost och begav oss mot Stadsträdgården.
Jag har tagit så många foton att minneskortet är fullt, det är därför vi är hemma just nu. Tömmer kameran.

Nu ska vi äta en liten kakbit och sedan blir det att dra ut igen!

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback