Jag tog en kula för dig

Jag har gjort det här så länge.. jag kan lika väl fortsätta.

I högtalarna ekar Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray.
Den har gått på repeat hela dagen..


Trött misse...
























HEJ sagomoln.



































Det blir en hel del bilder på en timma.
Kom hem, gick ut med kameran.
Sprang runt med den i halva Snårstad.
Fotade som en galning - solen fick ju inte gå ner!!
Har nu suttit med det här inlägget huuuur länge som helst.
Jag tänker ta det lugnt. Ta han om mig själv.
Ikväll.
Och verkligen lägga mig tidigt idag!!!
Sa ju att jag skulle göra det igår... men råkade fastna framför datorn, spelade av låtar.
Satt uppe till kanske halv två typ...
Så är sjukt trött just nu. Helt död.
Imorgon är det chilldag i skolan.
Blir bra, skönt.
Nu ska jag snart äta och sen ska jag ta ett bad innan det blir att kolla på Vampire Diaries som börjar idag!
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback