Iskallt och menlöst

HEJ UNDERBAR LÅT.


1. Jag har insett att min senaste kyss.... Var något som egentligen inte borde ha hänt. Dock var det det enda som jag ville skulle hända.
2. Jag lyssnar på.... Bra musik och människor som har något vettigt att säga
3. Jag pratar.... Alldeles för mycket...
4. Jag älskar/ tycker om.... Mina närmaste vänner och familjen. Musik. Min kamera.
5. Min bästa vän... Är två. Haha. Sofia och Alma.

6. Min första riktiga kyss.... Var den bästa.


7. Jag avskyr då folk frågar... Hur jag mår... haha!
8. Kärlek är... Något som är påhittat för att små, stackars unga flickor ska ha en ursäkt för att må dåligt.
9. Äktenskap är... Något som är lååååååååångt bort. I ett annat liv.
10. Någonstans, tänker någon... På Någon annan.
11. Jag kommer alltid att vara... Naiv och dum.

12. Jag är hemligt förälskad i..... Inte hemligt. Så.. varför ens skriva det?
13. Sist jag grät var... Idag. För en timma sedan kanske.
14. Sista personen jag såg gråta var... Min syster skulle jag tro... Vet faktiskt inte.
15. Min mobiltelefon är.... På skrivbordet bredvid mig.
16. När jag vaknar på morgonen... Undrar jag alltid var jag är. Sen somnar jag om. Haha.

17. Innan jag går och lägger mig... Läser jag. Och lyssnar på musik som jag somnar till.
18. Just nu tänker jag på.... Hur jag önskar att saker var. Och på juli.
19. Bebisar är.... Efterlängtade.
20. Idag har jag... Varit ute och gått. Och INTE pluggat.
21. Ikväll ska jag.... Prata med Alma. Samt sova tidigt.

22. Imorgon kommer jag.... Dampa på skolan och faila på spanskaprovet.
23. Jag vill verkligen vara.. Borta. Långt bort. Någon annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback