Gymnasieforum!

Hela förmiddagen var jag på gymnasieforum i Tingvallahallarna.
Det är information om alla skolor och program man kan gå på och läsa här i Karlstad och Värmland.
Så var där först med skolan.
Åkte hem med Maja som skulle på utvecklingssamtal.
Satt med Alma vid datorn en stund, sen blev det att dra till Tingvallahallarna igen.


Kollade mer om Broby - KÄRLEK.
Jag tänker gå där. Vet inte vad jag gör annars...

Jaja. Alma drog på dans, Christine åkte hem.
Jag gick en pyttestund med Sofia och hennes mamma.
Sen hittade jag Maja, hennes lillasyster och föräldrar, så jag våldgästade dem.

Har sett så sjuuuuukt mycket folk. Hjälp. Blir helt snurrig.
Dock vet nog ingen vem jag är, hähä.
Jag är bara så cool att jag vet vilka alla andra är.


Har kommit på att det är riktigt iskallt ute nu... höll på att dö när jag cyklade hem. Mörkt också.
Efter den här intensiva dagen med väldigt mycket folk har jag en grym huvudvärk. Är död. Helt död. Bara... godnatt liksom.


Blir Vampire Diaries när Alma kommer hem.
Sen vet jag inte riktigt.. sova tror jag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback