En dag, 15 bilder

Jag vaknade till den här himlen, det gjorde mig på bra humör.



Så här såg jag ut när jag kom hem från skolan. Var glad för jag skulle inte göra någonting.


Sen åt jag ett gott mellanmål. Dock inte speciellt nyttigt, men efter ett SOprov FÅR MAN ÄTA SÅNT HÄR.



Det var fint väder.

Och en fin himmel.


Jag insåg hur fin min katt är och bestämde mig för att anlita henne som fotomodell.



Sedan bestämde jag mig för att baka en paj.

Med äpplen.


Och kanel.

Dock gör inte bilden kakan rätt. Det svarta på är kanel, så det är inte bränt. Och kakan är godare, mycket godare än vad den ser ut att vara. Den är finare också.

Sen duschade jag. Och fick känna den bästa känslan i hela världen - att dra på ett par strumpbyxor över nyrakade, lena ben.
Jag ska lägga mig tidigt och läsa och sticka, för det har jag inte gjort på länge.
Hejs! ♥

Kommentarer
Nikkäh ;D säger:

Aldrig känt den känslan, måste raka mina ben o dra ett par legjeans över dom :)

2010-10-12 | 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback