Don't you let me go tonight

Det enda dåliga med att skriva dagbok i badet är väl om man är sådär grymt smidig, som jag råkar vara, och doppar halva boken i vattnet...
Jag undrar lite om min lillasyster kände på sig att jag var stressad och i stort behov av lite ompyssling eller om hon bara behövde något att göra...
Hon fixade i alla fall i ordning ett bad åt mig. Tände ljus, tömde upp vatten, ställde fram alla grejer. Det var bara för mig att kliva i. Låg väl där i en dryg timma. Läste, skrev, tänkte.
Slappnade verkligen av. Det händer inte ofta...
Mitt huvud är ju en enda röra just nu. Så kaos.

Jag vill att du ska få reda på alla mina tankar. Jag vill att du ska vilja veta.
Enda sättet för mig att förklara mig på är min dagbok.
Skulle vilja läsa den för dig...

Jag vet inte vad som händer. Men du har rätt. Jag är inte som vanligt. Jag är inte som jag en gång var. Jag är tom. Jag är ensam. Jag orkar inte käfta emot. Som du sa. Jag håller bara med om allt. Det gäller inte bara det du säger. Det gäller allt.
Jag orkar inte kämpa. Orkar inte stå upp för min sak.


Enough med emosnacket...
Nu ska jag fota lite, sen sova.
Natti!

Kommentarer
Frida ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ säger:

Sötbarn, finns för dig! :c <3

Din lillasyster var verkligen supersnäll!



svar. Hihi, den blir mer och mer underbar, ju mer jag lyssnar på den :D

2010-10-23 | 01:16:21
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback