A BEAUTIFUL VIEW

Sitter och blickar ut över världens vackraste stad som för tillfället ligger i eftermiddagssol.
Ångrar så att jag inte har kameran här.
Det hade blivit helt perfekta bilder.

Hade två lektioner idag, spanska och svenska.
Sen lunch och sen ta bussen ner till stan.
Vi kollade på skolbio på Arenan.
Efter bion drog jag ner till stan.
Köpte bland annat nya mjukisbyxor, herregud vad underbara de är!




Bättre bild på byxorna samt bilder på allt annat kommer senare, när jag har tillgång till min kamera.
Åker snart till mamma.
Blir att göra klart bokrecensionen och bara ta det lugnt, har huvudvärk och är rätt trött.
Har gjort en del saker idag.. så, ja.

Jaja, hejs!

Kommentarer
Frida ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ säger:

Hurray for the pants! :D



svar. Om inte jag stoppar dig då? Men vadå. Snart jullov till och med. Det går snabbt.

Du, du Frida Alster, Du är bäst sötan, kom ihåg det med, I wont <3

Jaaa :D

Kunde bara lyssna på en av dem :( men asbraaa! :D

2010-10-25 | 20:48:35
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback