You're the one that I want. Honey, the one that I want

Så här fint är det i mitt rum just nu.
Och jag ber om ursäkt för de hemska bilderna. Orkar inte fixa med ljus och ta nya alternativ redigera, haha.
Men de förmedlar liiite av känslan i alla fall.
Blev stan med Sofia idag.
Köpte ingenting men hittade en potentiell jul/nyår/annat-klänning. Den var fin.
Har nu kollat på Once med Alma.
Hon sov halva filmen och jag höll på att somna... shit. Är verkligen helt slut.
Ska lägga mig jättejättejättetidigt idag tror jag.
Tyvärr har jag absolut inget intressant att berätta... det är söndag och jag har ont i huvudet liksom.
Så med detta säger jag hejdå för den här veckan och tja, vi ses nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback