Vaggvisor för flyktbenägna

De låtar som spelas hemma hos mig för tillfället är:
Hurt - Johnny Cash
La Valse D'Amélie (Version Originale) - Yann Tiersen
Paris - John ME
Blood Bank - Bon Iver
Nicest Thing - Kate Nash
Mr. Brightside - The Killers
For Reasons Unknown - The Killers
Read My Mind - The Killers
Jag vet vilken dy hon varit i - Håkan Hellström
Vid protesfabrikens stängsel - Håkan Hellström
Förlåt att jag aldrig sagt förlåt - Daniel Adams-Ray
Orkar liksom inte lyssna på något annat...
I alla fall. Måste bara säga att Dimen Hoshiar och Sozan Rachid är bäst! (Fortsätt läsa min blogg!!! :D)
Jag tränade med Niclas idag och helt ärligt i skogen, jag är död. Så trött.
Jaja, ska ändå bara plugga ikväll, tills jag ska sova.
Imorgon blir det nog ingen träning, fick inte för mina föräldrar, dessutom kommer jag ha träningsvärk.
Satsar på en lååååååååååång promenad istället!
Hade egentligen massor att skriva haha, men allt försvann så fort jag plockade fram blogg.se...
Jaja, ska fixa lite med min iPod och datorn nu.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback