Swimming through sick lullabies

Jag och min syster har varit stencoola och jobbat hela eftermiddagen!
Ni minns det där fotojobbet jag pratade om? Som Tomas gav oss.
Alltså, vi fotade en bokrelease. Alla tal, minglet osv.
Det var jättemysigt och sååå värt det!
Liksom, att göra något man tycker är så kul - och få pengar för det!
Åh.
Jag längtar så till Broby. Inriktning fotografering. Mums! ♥
Jaja, som sagt, vi hade jätteroligt!
Så vi sprang omkring i salong 8 på SF från klockan fyra till halv sex.
Sen drog vi vidare till Drott Bar. Där det var lite eftermingel.
Alma är på dans nu och Tomas ger sig nog snart, då åker vi hem.
Skriver mer sen, fixar med bilderna nu! ;)
Ciao.

Kommentarer
Nikkäh ;D säger:

pengar... <3

2010-11-11 | 20:43:29
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback