Something always brings me back to you

Det är faktiskt jobbigt att redigera bilder... haha!
Jag fotade ju på skolans talangjakt och har såklart lovat att fixa upp bilder på facebook. Så det är vad jag har gjort hela kvällen.
Ska alldeles strax sova, är hur trött som helst.
Annars har det diskuterats Broby, snygga killar, lyssnats på musik osv.
En vanlig kväll med andra ord.
Imorgon kommer Amandi.
Systeryster, älskade vän.
Vi längtar otroligt mycket efter henne.
Hela huset gör.
Väggarna andas hennes namn.
HAHAHA.
Omg. Är så jättetrött. Förlåt.
Ska städa och fixa mitt rum nu, så jag kan gå och lägga mig i en säng som det inte ligger massa kläder i... (a)
Natti!

Kommentarer
Frida säger:

Bilderna ses fram emot! c: <3

2010-11-03 | 22:59:50
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback