På bussen än en gång

Jag är så sjukt trött! Haha, inte visste jag att tre dagar i Örebro kunde vara så ansträngande och utmattande... Sitter i alla fall åå bussen hem nu med Alma. Vi är precis framme i Karlskoga så vi har väl ungefär en timma kvar. Bussen är så pass full att jag och och Alma inte fick platser bredvid varandra... Trist. Jaja, vi har haft det helt underbart skönt och jätteroligt i Örebro! Shoppat, varit på bio, ätit gott, pratat och pratat mer. Vi har också kollat en del på tv och sovit väääääldigt mycket. Vi har bara vilat upp oss helt enkelt. Köpte ett par jeans, kan visa upp när jag kommer hem. Tog ju inte med kameran, vilket jag ångrar extremt mycket! Örebro är en så vacker stad. Borde verkligen ha fotat. Men, men. Det får bli nästa gång. Sofiababuyo kommer hem idag, det gillas! Gillas starkt. Saknar henne... Jaja, ska inte stirra ner i iPoden mer, mår illa. Skriver kanske sen om jag har tråkigt. Haha. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback