Ohyäääz

Idag har jag gjort: ingenting, och herremingud vad skönt!
Eller okej. Jag har varit ute och gått och bakat.
Annars har jag väl mest pratat massa strunt med Niclas.
Fått lite småryck också...
Men tja. Allt är som vanligt. Haha.
HAHAHA, det kallas soet. Osminkad och helt död. Ojaa.
Inga dåliga mörka ringar under ögonen btw... Sover jag någonting eller?!?!


I alla fall. Jag bakade ju.
Blev Vridna Chokladkakor. Mumma!
Förlåt mig. Orkar inte lägga upp fler bilder.
Blev helt plötsligt helt slut.
Kan imorgon lägga upp fotona jag tog på frosten imorse.
Nu tänker jag gå och hämta min systers fotbadssak och stänga in mig på mitt rum med musik och en bok.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback