Och allt är likadant så rym med mig idag

Kom ganska nyss hem från Helena.
Hade en mycket trevlig eftermiddag och jag har verkligen saknat den tjejen!
Det snöade när jag gick till bussen.
Jag älskar när det snöar.
Älskar de stora flingorna.
Älskar hur de lägger sig i mitt hår.
Älskar känslan av att veta att jag bara kan sträcka ut tungan och fånga några av dem.
Och allt är så vackert nu.
Idag har de också satt upp den stora julgranen på torget.
Funderar på att gå och fota den imorgon.
Julstämning.
Fotade snön förut från balkongen också!
Just nu är Rihannas senaste album på väg hem.
Känns mycket najs.
Ska uppdatera min iPod lite.
Kom fram till igår att jag gjorde ett stort misstag som tog bort MCR från den...

Funderar på att springa ner till Hemköp.
Är sjukt sugen på Ben&Jerry. Har inte ätit det på jättelänge!
Jag tror att jag går ner dit.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback