If you ever would be mine - I would never ever let you down

Sitter med iPoden bredvid mig, hörlurarna i öronen på högsta volym, i bunkerrummet igen.
Rätt skönt att få vara ensam faktiskt, haha!

Vi får se vad jag ska hitta på idag - fick börja med att göra om alla julkort eftersom att vi kom på lite ändringar. Här har ni ett av korten:

Så det är vad jag gör just nu. Sen ska jag fixa den där "VINNENIPAD"SKYLTEN och vid 12 blir det lunch på Subway med Maja, Isabelle och Frida. Trevlans, trevlans!

Nu ska jag fortsätta jobba, hihi.
Skriver senare igen!

Kommentarer
Carrow ♥ säger:

Sv; Yes! [:

Jag har hört talas om picnik, men har aldrig orkat kolla upp den, hehe. I Photoshop vet jag bara hur man tar bort finnar, flyttar upp ögonbryn, förstorar/förminskar kroppsdelar osv. Kan man göra mycket sånt på picnik? ^^

2010-11-24 | 10:35:30
Bloggadress: http://carozaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback