Hur jag än mår idag så står jag kvar, har aldrig ramlat av.

Hade en härlig dag i skolan.
Jag var på mycket bra humör, vilket jag varit den senaste veckan.
Till och med huvudvärken var något positivt! Eh.. typ. Haha.
Åkte hem med Sofia, hon skulle till stan med Emma. Men hängde med mig hem och åt först.
Sen kom Alma.
Vi hade lite serious business att prata om.

Min och Almas relation är bra på det sättet.
Vi pratar alltid om allting.
Reder verkligen ut och löser saker.
För oftast handlar det inte bara om att prata ut, utan att faktiskt lösa och förändra det som är jobbigt eller svårt.

Jag älskar att prata med henne.
Jag älskar henne.
Utan henne skulle jag inte vara någonting.
Min syster.

Alltid du och jag.
Alltid.
Alltid.
Och vad som än händer, så står jag bredvid dig.
Trots att jag är den lilla, så är jag alltid redo att stå upp för dig. Redo för att ta hand om dig.


Allt löser sig till slut.
Nu vankas det mat här hemma, annars ska jag väl bara ta det lugnt.
Sova tidigt, HAHA!
Satt med föregående blogginlägg i fleeeera timmar igår. Långt in på natten.
Jaja, ska inte babbla mer. 
Hejs.

Kommentarer
alma säger:

jag älskar dig min lilla syster, du är för underbar

2010-11-08 | 22:25:14
Bloggadress: http://sweetalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback