For a Pessimist I'm pretty Optimistic

Kent förgyller min eftermiddag.
Eftersom att det var första advent igår var det adventsfirande i skolan idag. Eftersom att jag var med i adventskören befann jag mig i kyrkan ända till lunch och under lunchen var jag bord/mat/tork-värd. Det är hemskt äckligt. Mat idag var dessutom köttfärssås och spaghetti och jag var med Stefan, han känner alla och alla kladdade extra mycket pga det... Så ja. Men i övrigt var det en mycket bra dag - endast två lektioner.
Tog bussen hem. Gick en omväg för att få min "dagliga motion" samt mina 30 minuter utomhus.
Det var kallt men skönt.
Var också på biblioteket och letade efter första Harry Potter boken. Dock fanns den inte.
Tänkte ta ner den som ljudbok, då fungerar det såklart inte...
Vi får se vad jag gör!
Nu ska jag plugga med Alma och sen blir det nog att baka.
Wi!
Hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback