Famous last words

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva.
Jag har inget på hjärtat. Min hjärna är blank. Tom. Som ett vitt papper.
Ett papper som bara väntar på att fyllas med bokstäver. Bokstäver som bildar ord. Ord som bildar meningar. Meningar som förmedlar känslor. Men inte än. Det går inte. Jag är tom.

Lyssnar på My Chemical Romance, bättre band är ju svårt att hitta.
Gick upp tio i åtta imorse och har av någon anledning haft konstant huvudvärk.
Sofia kom vid halv nio och sedan begav vi oss mot Sundsta.
Var där mellan nio och elva sen åt vi på McDonald's och därefter gick vi hem till mig.
Hennes buss gick kvart över två, så jag var tillbaka på Kanalkontoret kvart i tre ungefär.
Gjorde klart Exceldokumenten och sen fick jag gå hem.
Därefter bar det ut till Snårstad.
Jag lägger mig nog rätt tidigt idag, efter en lång dusch.
Jag känner mig inte helt hundra...
Imorgon är jag ledig. Så åker in till stan på morgonen, det blir skönt.
Men ja... vet som sagt inte vad jag ska skriva för tillfället.
Vill bara fota, men har inga nya idéer.
Det är tomt.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback