Falling slowly

Jag och Alma har cyklat runt i halva stan idag.
Letat spegel... vi hittade ingen, haha.
Däremot blev det julklappar till lilsis, Christine och kusinvitamin.
Känns bra jao!
Vi hittade också en byrå som vi blev heeelt förälskade i.
Vi försöker just nu få till att få köpa den, bara 95 spänn liksom!!
Men ja. Blir den vår, så lovar jag att ni lär få se den.
Om ett tag blir det mat, sen får vi väl se vad jag hittar på...
Klockan fem ska jag möta Helena på stan så vi kan hämta ut biobiljetter och sen ta en sväng på stan.
Kvart i sex blir det HP!
Yäh.
Äckligt najs dag, hihi.
Nu ska jag fortsätta drömma om byrån och... tja. Läsa bloggar typ.
Haha.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback