Breathe me

Idag har jag:
•Åkt bil.
•Sett färdigt på Orphan.
•Fotat.
Och just nu:
•Lyssnar jag på musik med basen på högsta volym.
Jag fullkomligt älskar hur basen tar sig in i kroppen. Hur den fyller huvudet. Hur den tar över ens hjärtrytm.
Jag ska ut idag, om jag klarar det.
Har förskräckligt ont i huvudet... och är trött som bara den.
Men hade tänkt springa idag.
Får se, jag tror att jag tar och gör det ganska direkt faktiskt.
Sen en lång, varm dusch - behövligt.
Annars går jag nog ner på stan en stund, hälsar på Frida, Maja och Isabelle.
Och... tja. Vi får väl se vad det blir av den här dagen.
Än så länge har jag ju varit ganska kreativ...^
Det kanske håller i sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback