Åren går + Tänd ett ljus

Städade mitt rum.
Hittade gamla skolfoton och bytte ut dem mot mina nya.
Vad kan jag säga...? Åren går.
Och tack och lov för det.
Finns bara ett ord för den här bilden: Förbättring.
Från sexan till nian.
Sexan till vänster och nian till höger för er som inte förstår det.
Fler bilder kommer här
Sjuan till nian. Mina år på Frödingskolan.
Herregud vad jag såg ut på den tiden...
Sjuan - nian.
Jag hoppas att det är fler än jag som ser skillnaden... hahaha!
Jag orkade inte följa med till kyrkogården.
Dels för att  jag har huvudvärk och ont i magen och dessutom skulle vi ut till Hammarö för att lämna Klara hos en kompis. Var inte direkt sugen på att åka mer bil.
Så jag tände två ljus hemma istället.
Ett på mitt rum och ett vid mormor.
Min mormor var vacker.
Har tyvärr bara ärvt hennes ögon och ögonfärg...
Saknar dig.
Nej. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer
Nikkäh ;D säger:

Du är oxå som en sprit flaska, blir bättre med åren ;)

2010-11-06 | 22:52:23
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback