Allting har förändrats


Kolla vad brun jag var där... den 16 juli 2010

Sen jag blev träffad i mitt hjärta
har aldrig skådat nåt så härligt
känt någon smärta bara kravlös kärlek

Hur jag än mår idag
Så står jag kvar
Har aldrig ramlat av

Varje gång är som den första gång vi sågs
Även om det är över nu
Allting har förändrats
Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser ja klart

Och som en viskning
ser vi syner nu igen
Det här är nåt
som inte ens har hänt...

Jag håller mig vid liv

Lost and insecure
You found me, you found me
Lying on the floor
Surrounded, surrounded
Why’d you have to wait?
Where were you? Where were you?
Just a little late
You found me, you found me

Jag lyssnar på musik.
Mamma och Tomas gick nyss och la sig.
Själv orkar jag inte.
Vi tittade på Så mycket bättre.
Det var Petters dag idag.
Herregud. Jag dör. Han är underbar.
Hans musik.
Mmmmm!
Fram för allt: Min kärleksaffär
Drogar den.
Den går på repeat.
Om och  om igen.

Jaja.
Hittade den där bilden^.
Från juli.
Dagen efter Arvikafestivalen.
Jag posar med min present.
I min Timotröja.

Usch. Vill vara brun igen.
Har ju spenderat ett dygn med Sofia också, hon som är värsta pepparkaka.
Mår dåligt av att vara blek. Usch. Emo.

Nu ska jag fortsätta knarka Petter, innan jag gör något dumt. Haha.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback