All I need is you

Senare ikväll kommer ett Idol-inlägg. Med bilder och prat om kvällarna.
Nu är jag frusen och jättetrött så jag ska nog lägga mig i badet en stund. Slappna av, lyssna på musik och läsa.
Just nu spelas Det bästa från Idol 2010 och jag tänker önska mig den skivan i julklapp.
Lyssna på All I Need Is You så kan jag berätta att när alla Idoler sjöng den som ett extranummer i torsdagskväll så pekade Olle Hedberg och Daniel Norberg på mig. De sjöng just den textraden "all I need is you" och pekade på mig.
Gissa om jag dog? Ni ska få se bilder på dessa fina, underbara pojkar sen.
I alla fall. Jag och min syster och våra kära mammor åkte ju upp till Sunne idag. Öppet hus på Broby Grafiska.
Jag är stensäker. Det är där jag ska vara. Skolan är heeeelt amazing och allt är underbart.
Jag längar.
Längtar så mycket.
Skiter i allt här och nu.
Jag vill börja gymnasiet.
Hörs latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback