Afraid.

On the first page of our story
the future seemed so bright
then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised
even angels have their wicked schemes
and you take that to new extremes
but you'll always be my hero
even though you've lost your mind


Sitter i... tja, källaren på Kanalkontoret.
Jag designar julkort och en "VINNENIPAD-SKYLT", känner mig cool yäh.
Har fotat böcker till hemsidan och julkorten jag nu grejar med.
Här är några av bilderna:


Det var den här boken det var releasesak för, då när jag och Alma fotade en hel kväll.



Alla böcker finns på Adlibris och på TUK.

Har handlat och hämtat ut tågbiljetter.
Jag är trött, sov inte så mycket i natt... kunde aldrig somna.

Slutar halv tre, då drar jag ut och springer och sen blir det stan med mamma och Klara.
Imorgon ska jag vara med Filip och kanske Alma.(?)
På torsdag blir det Sundsta - Estetiska programmet - estetik och media i två timmar.
Sofia kommer till mig på morgonen så går vi dit tillsammans.

Fredag åker jag till pappa, då blir det att springa igen.
Lördag får vi se vad som händer och på söndag ska jag nog på bio med Helena.

Oj i skogen, jag är upptagen av mig... Gud, när skaffade jag ett liv egentligen?!

Hahah, nu måste jag fortsätta jobba, kan ju inte sitta här och söla.
Hejs!

Kommentarer
Frida säger:

ska du också till Estetik Media programmet på sundsta? :O Meh, vi ses alltså!



Svar. Du är söt! Dina är riktigt fina, tyst nu. Mina är tråkiga :c

Oja, så blir det nog sista dagen för mig ;)



2010-11-24 | 18:20:01
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback