Please swallow your pride.

Sitter med Krunegård i hörgatlarna, fullt med Håkan i iPoden, saknar faktiskt bara en skiva nu.
Haha, egentligen borde jag skriva ner alla album jag har i mitt iTunesbibliotek, men jag orkar inte. Hihi.
C klippte mig idag, det blev kort. Behövde ta typ 3 cm eftersom att mitt hår var så slitet. Har pluggat med Sofia, samtidigt som jag dunkade Timo i hela huset. Åh vad jag älskar att vara ensam hemma!
Imorgon blir det att springa på gympan, har tyvärr lovat Sofia att springa i kortbyxor, så se upp skogen (och hela min klass) ni kommer få se blekfeta, äckliga ben imorgon. :D
Vet inte vad jag ska göra nu, Sofia skulle ringa... vet inte, hon dog nog.
Blir väl att plugga sen, smörja in mig med BUS och sen läsa.
Tänker sova gott inatt, utan att behöva plågas av migrän.
Jaja, finns på msn/telefonen om ni behöver mig!
Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback