Ohmagad så extremt bra jag är!

Känner mig så sjukt nöjd med mig själv!
Jag var ute och sprang förut, två kilometer (inte mycket jag vet, men jag gömmer mig i skogen...).
I alla fall, i shorts till och med, HEJ bruna ben. Åtminstone början till det. :D
Haha, blev på typ... superhumör. Åt världens portion med kyckliggryta och ris också, jag lovar det var mer än vad killarna i min klass brukar äta (och det är inte lite). Så jag är väldigt mätt just nu. Haha, har inte ätit så här mycket på... jag vet inte, länge. Men jag var faktiskt väldigt hungrig, så vi kan ha överseende med det.
Är ju själv hemma, så jag har också sjungit halsen av mig i duschen, något jag alltid gör när jag är själv. Det händer att jag gör det annars också... haha.
Nej, nu ska jag fortsätta med... vad jag nu gjorde.
Bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback