Åh.

Tycker att jag är bra... jag har tråkigt, vad ska jag göra?
-Jo, jag bloggar!
Bara lite, hihi.
Sitter och förhör Jonas om vad han tänder på. Ni kanske förstår hur extremt tråkigt jag har?
Han är dryg, för övrigt, vägrar svara.
Läser TRE serien. Är på femte boken.
Har sjätte och snart får jag sjunde och åttonde också.
De är så sjukt bra, lättlästa och korta, men ändå spännande. Kan knappt lägga ifrån mig den.
Haha, imorgon sover jag hos Sofia, kommer bli äckligt bra.
Filmer jag tar med:
The Devil Wears Prada (Djävulen bär Prada).
Alice in Wonderland (Alice i Underlandet).
Fucking Åmål.
Cloudy with a chance of meatballs (Det regnar köttbullar).
Pans Labyrint.
Confessions of a Shopaholic (En Shopaholic's bekännelser).
Sleepy Hollow.
Valentines Day.
The Proposal.
Älskling gör reklam för All Världens Mat.

Natti, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback