Give up the fight.

Allvarligt, jag saknar Gustav.
Haha, fail att börja med det där, och det kommer kännas jättebra när han läser det där...


I alla fall, igår var allt sämst. Kom hem från mammas premiär och var på så dåligt humör. Funderade på att skita i min familj och inte kolla på film med dem, tur att jag gjorde det. Vi kollade på The Notebook och den är så underbar!
Efter filmen blev allt bara sämre, jag kom fram till att de som festar på Båten (mittemot mitt fönster) är idioter och att jag inte skulle kunna sova. Fick panikångest och bara grät i kanske 10 minuter. Slutade med att jag sov i pigkammaren. Just nu är jag så extremt trött att jag inte vet vad jag skriver, men det känns bra att vara i Snårstad så att jag i alla fall får sova.
Har tillbringat dagen hos Sofia i Gräsås, mycket trevligt.
Orkar inte berätta allt vi gjorde, men vi hade precis lika kul som vanligt!
Avslutar med två klädesplagg jag tänker beställa:

Puss och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback