your voice was the soundtrack of my summer

Jag vill ha massa skor.
Jag vill ha fina kläder.
Jag vill ha kärlek.
Jag vill ha förändring.
Jag vill ha nytt.
- weheartit
Min bildmapp "weheartit" har idag gått från 65 till 180 bilder och den kommer ständigt fyllas på.
Annars har jag inte gjort något särskilt idag. Har fotat en hel del. Bilder kommer kanske imorgon om jag inte har något att göra... haha! Jag har också badat, suttit vid datorn, ätit, lyssnat på musik och läst. Ska bli klar med min bok tänkte jag så att jag kan påbörja Harry Potter-serien.
Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och avnjuter Soundtracket till Once. Hjälpte nyss Sofia och Maja som klantat till Spotify, inte så duktiga de...
Jaa.. har inte så mycket att skriva, haha.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback