The mess I made...

Är så äckligt trött. 
Så trött att jag mår illa och är på allmänt skithumör.
Hade fotbollsturnering i skolan idag, 9a vann över oss med ett poäng men vi kammade hem fairplay-pokalen. Kändes nice.
Efter det såg vi på film, åt julbord, såg på mer film och "städade" skåpen.
Sofia tog bussen med mig hem och vi gick till stan för att köpa julklapp till hennes mamma och sen gick vi hem till mig där vi fick slänga i oss lite mat eftersom att vi skulle till Biltema och köpa julklapp till min morfar. Efter Biltema bar det av till Maxi och julmat och lite annat handlades.
Efter det åkte vi hem, jag bråkade lite med Klara - fick höra att jag förstör hennes liv. Att jag är hemsk osv. Alltid roligt att höra, eller hur?
Så nu sitter jag på mitt rum med en bok och mår dåligt.
Får se om jag skriver något mer senare - ska ta ett långt bad och ta hand om mig själv ikväll.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback