Lockig torsdag

Jag har lockat håret.
Jag har lockat min mammas hår.
Jag har lockat min lillasysters hår.
Likadant ska det bli imorgon!
Haha, vad bra jag är.
Blev nyss bestämt att jag åker med Sofia till Örebro i mellandagarna och handlar på rea i Marieberg, bättre kan det ju knappast bli!
Idag har jag, förutom lockat håret på allt och alla, gjort knäck med mamma, fotat min lillasyster i solnedgången, sovit till klockan tolv, slagit in och fixat med de sista paketen och lyssnat på en herrans massa musik.

Liksom, omedveten taggning inför imorgon kanske? Haha!
Vi ska snart dra oss mot morfar där det blir rimstuga ikväll, då samlas vi hela familjen och kommer på rim till alla julklappar. Det blir också mat och glögg där. Mysigt, mysigt.
Hejs alla söta, vi hörs nog imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback