I like the way you work it - no diggity

Jag har typ en ny hårfärg, hihi!
Rödaktig nyans, den är fin.
Jag gillar den.
Mycketmycketmycket.
Ska bara berätta att det är pga min lillasyster som köpt röd toning (hennes hår är apsnyggt btw, hon har lite ljusare än mig, så hennes blev riktigt rött!) hon köpte i alla fall två paket eftersom att hennes hår är så långt.
Jag fick så klart det som blev över.
Ska visa lite här jaa.
Med stärkningsserumsgrejs i håret.


Efteråt.


Och nu har jag lockat håret med Almas locktång - kan säga att jag är helt såld.



Sista failbild, hihi.


Allt flyter på.
Prov idag, prov imorgon.
Snart jullov.
Folk omkring mig, överallt.
Det är mycket som händer.
Vissa skriver fina saker om mig. (Måste bara berätta att jag älskar dig mer än allt Sofia Högberg).
Andra skriver ut privata saker.
Jag har ofta gjort det.
Gör det ofta.
Ändå känns det lite fel. Jag tycker själv att det är fel. Försöker lägga av med det.
Det är bara klyschigt. Man ska ta det irl, face2face och and so on...
Jaja, tänker inte skriva något långt utförligt, är inte på humör för det idag.
Däremot är jag hur nöjd som helst med mitt hår - färgen är gorgeous och den extrakrämen man får med som ska stärka håret har gjort mitt hår så lent och mjukt så det är inte sant.
Hejs!

Kommentarer
Anonym säger:

va är det för stärkningsserum du hade i håret ? det blev ju sjukt glansigt!

2010-12-09 | 18:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback