I hoped that I wouldn't fall inlove with you

Okej, Niclas sa att jag bloggar för lite. Har haft annat att göra antar jag, haha.
Kunde inte somna igår, låg vaken till tre, halv fyra något. Var därför redigt trött när jag vaknade alldeles för tidigt imorse. Inte kul...
Vid tolv blev det att ta bussen till Kil - blev middag och mys där idag. Kom hem någon gång efter fem nu.
Fick min färdigstickade halsduk, gissa om jag är kär?!
När pappa och Christine kommer hem blir det film - Easy A, tror att den är najs!
Annars ska jag duscha och så, sova tidigt, upp imorgon ju.
Hejs!

Kommentarer
Nikkäh säger:

Finally :D najs halsduk :o gjort själv?

2010-12-12 | 19:08:54
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback