Help, I have done it again

Time to blog.
Tänkte greja med lite bilder. Föra över från mobilen och så.
Laddar nog upp någon här, ja.
Idag började jag med syslöjd i skolan - lugnaste, skönaste lektionen någonsin. (Hela ämnet är rätt soft faktiskt).
Efter det bar det av till luciaträningen. Det gick bättre idag och vi låter bra. Fick också reda på att jag fick MVG på musikprovet samt har höjt mig i musik och nu har MVG. Mums, det gillas!
Sedan blev det b-språk, vi jobbade på riktigt bra och är nästan färdiga faktiskt.
Efter spanskan lunch och därefter NO då vi gjorde prov. Provet var enkelt och det gick bra tror jag. Isabelle och jag taggade och bestämde oss för att få MVG+++. Får se hur det gick med det...
Vi hade läxtid efter NO'n, så jag gjorde matteläxan med Frida, Martin och Gustav och sen satt jag i soffan med massa folk. Det var roligt, haha, skrattade en hel del.
Vi hade idrott efter läxtiden, då gick jag, Maja, Sofia och Fatme upp i danssalen där vi var med Anna och övade på dansen hela lektionen.
Efter skolan blev det stan med Maja och Sofia, jag handlade rätt mycket - trevligt, trevligt.
Köpte en klänning att ha på jul och nyår samt en axelbandslös bh att ha till.
Köpte också lite julklappar, bl a. till mamma.
Sedan gick vi hem till mig, drack julmust och åt lussekatt.
Och sedan blev de hemskjutsade och jag åkte till Snårstad.
Ska förbereda lite inför luciatåget imorgon. Det är i Kronoparkskyrkan klockan sex. Ni som vill får gärna komma.
Ska också in i duschen och slappna av, haha, är så trött.
Ja... det var väl allt för idag, hihi.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback