God Lul!

Ang. rubriken vet bara Isabelle och mina kompisar, men det gör inget. Lul är fint.
Jag är lite trött. Eller ganska väldigt trött faktiskt. Det är intensivt att leka och springa runt med småbarnen här hemma. Fast mysigt. Jag blir som tre år... haha, hade snökrig utomhus. Jag vann!
Jag har fått massa bra! Dock väntas ju mer julklappar på... öh,  tisdag..? Haha, har noll koll på dagarna. Men ja.
Ska fira med pappa och alla där.
Jag har fått:
Vi börjar högst upp från vänster.
Tofflor - Sheperds.
Morot gjort i slöjden av lillkusin.
Schampo och balsam, haha.
Stickad tröja från BikBok.
T-shirt med uggletryck från Ginatricot
Örhängen från BikBok.
Choklad från Norge.
Kuvert med 1000kr (under tröjan, litet och gult).
Stor tekopp.
Stickad halsduk från Ginatricot.
Jag är nöjd. Mycket nöjd. Bara fått bra saker.
Imorgon får vi se vad som händer, men jag tänker uppdatera med bilder från idag. Har nämligen fotat massor!
Hejdå, God Jul och god natt!

Kommentarer
Elise säger:

2010-12-25 | 12:43:48
Bloggadress: http://eliseolsson.blogg.se/
Elise säger:

Oj, det blev fel på förra kommentaren!



Okej okej, men din är väldigt bra! :)



Ja, vill också att vi ska träffas igen!

2010-12-25 | 12:44:47
Bloggadress: http://eliseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback