Framtändernas resa...

Jag var hos tandläkaren i en timma och tio minuter.
Har fyllt igen alla gluggar med plast, byggt på och slipat ner tänder. Jag har kramp i käken och kan inte sluta känna på mina tänder med tungan, men allt sitter där det ska och det ser snyggt ut! Haha, äntligen liksom.
Ni ska få se vad mina tänder gått igenom.
Bild från oktober 2009.

I december 2009 opererades jag i munnen.


Fast det blev inte så stor skillnad...

Så jag fick en tandställning, kan dock inte säga exakt när, minns inte... men kanske två-tre månader sedan.

Gluggen blev bara mindre och mindre och till sist satt tänderna ihop.

Och idag ser mina tänder ut så här.


Rätt fränt va? Haha.
Nu väntar jag på Nissepisse, bloggar kanske mer senare ikväll.
Annars är det städning och stan som står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback