For the first time

Fick en fråga om vad det var för stärkningsserum jag  hade i håret.
Det var ett man fick med i toningsförpackningen.
Toningen var från L'oréal och stärkningssaken hette Créme Gloss någonting, haha. Kan kolla upp senare. :)
Idag var det luciakröning i kyrkan efter skolan, kan säga att jag är helt slut. Ska bara göra sista hemkunskapsfrågan sen går jag och lägger mig. Är död, helt borta.

Det var kul, fast varmt och lite jobbigt, fick bl a. höra att jag såg ut som en död fisk, kanske ska le lite imorgon bitti?
För imorgon är det luciatåg på skolan för skolan. Kommer också bli grymt.
Natti, natti.
(Eftersom att jag var med i tåget har jag inga bilder, dock lär det nog dyka upp en hel del på andra bloggar/facebook och bilddagböcker, haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback