Come on skinny love

Jag är så där "åherregudinteklokt"-trött. Ni vet... Ja.
Sitter nästan och somnar efter att ha halvsovit i duschen i nästan en timma, haha.
Idag efter skolan gick jag hem med Alma som drog med en gång igen eftersom att hon skulle på stan med Filip. Då satt jag och kollade på tv med min lillasyster. Efter det tog jag en snabbpromenad och gick ner på stan för att möta upp Alma och handla det vi behövde för julklapparna vi har gjort. Har lite kvar men är nästan klara!
Nu är det snart mat här hemma och sen blir det att lägga sig relativt tidigt - så att jag klarar av att komma upp ur sängen imorgon. Jag är så trött att jag knappt orkar skriva, trycker fel hela tiden... orkar inte ens smsa, det är alldeles för ansträngande att trycka på knapparna.
I alla fall, imorgon drar jag från skolan vid tolv, halv ett någon gång, för då ska jag till tandläkaren och göra en framtandspåfyllning och jag hoppas att det betyder att jag slipper tandställningen framöver!
Nu ska jag ut och äta, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback