B

Igår blev en heldag med Alma.
Vi började dagen med ett par timmar på stan. Blev bland annat tröjor och nagellack inhandlade. Därefter kom vi på att vi var tvungna att titta på första säsongen av Misfits. Så det gjorde vi. Vi såg också de två första avsnitten av säsong två. Sen såg vi på film med familjen och lite sånt.
Idag har vi julafton här i huset. Klockan fem kommer det släkt som ska äta och fira sin jul här med oss.
Vaknade imorse och fick reda på att det var paketjakt. Jag fick en tidning. FOTO heter den. Underbar.
Just nu sitter jag och fixar mig, Johan och Hampus kommer snart så jag och Alma ska hitta på något med dem.
FYI; Jag uppdaterar senare med vad jag fått i julklapp samt vad jag köpte igår!
Hejs!

Kommentarer
sofia säger:

frida är fiiin! :)

2010-12-28 | 15:46:19
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback