All you wanna do is run, away

Stannade i sängen idag.
Klockan elva gick jag upp.
Fick i mig en macka och ett glas blåbärssoppa.
Nu har jag ätit lite lunch också.
Har ont i magen. Riktigt ont.
Har pluggat, läst och tittat lite på tv.
I veckan fick jag några nostalgiska känslor och valde att lyssna på min hederliga gamla cd-spelare.
Skivan som gått på repeat ända sedan dess är såklart Pärlor och Svin.
Den får mig att minnas en viss dag.
En vacker dag.
En dag jag egentligen inte borde tänka på.
Och därför av speciella anledningar har jag inte spelat denna skiva.
Jag har inte orkat, inte riktigt klarat av det.
Inte pallat lyssna liksom.
Men nu. Nu var jag tvungen.
Den är ju så vacker.
Liksom. 747, finns det någon vackrare låt eller?
Har packat.
Ska, så fort Klara är färdig, hoppa in i duschen och försöka piggna till lite.
Sen ska jag måla mina naglar.
Senare i eftermiddag blir det att åka hem till mamma.
I helgen får vi se vad som händer.
Och ja, jag ska försöka komma på vad jag ska skriva i det där utkastinlägget... vet att ni faktiskt är nyfikna.
För det ska bli något vackert.
Hejs.
HAHA, ja, ni ser ju. Så här söt är jag för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback