A

Nu ska jag dela med mig av fyra låtar som går på repeat i mitt rum:
Poker Face - You Me At Six
Vill Ha Dig - Kristian Anttila
Something Good Can Work - Two Door Cinema Club
I Am A Volcano - Armand Mirpour
Jag packar lite, eller jag ska egentligen packa. Kom på att facebook är mycket roligare... heh.
Dagen har spenderats med lillasyster och kusin. Vi har lagat mat, de har gjort typ spabehandling på mig och lite så. Just nu är de på Klaras rum och brottas. Tror att de försöker döda varandra... det låter så. Klara ropar att jag ska hjälpa henne. Ha, kan hon ju glömma! Hihi. Jag är världens snällaste storasyster för er som inte vet.
Jaja, jag ska som sagt packa eftersom att Christer kommer och hämtar mig och Klara vid åtta och skjutsar in oss till stan. Så nu är det tagg inför tisdag som gäller! Ska ju fira min andra julafton då.
Nej, nu måste jag packa!
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback