Visst, låt dem komma.

Jag vill härifrån.
Jag vill åka till mamma.
Till Snårstad där inget är svårt. Där inget händer. Där jag kan vara ifred, inte ta hänsyn till någon.

Jag behöver komma ut.
Nu.

Åker till mamma på lördag efter en alternativ tjejkväll med tjejerna. Vi får se, vi får se.
Just nu behöver jag hitta ork och lust till att göra något över huvud taget.

Dags att växa upp.
Dags att ta vara på livet, växa, ta till sig allt som händer. Göra det till något bra, till något som gör mig starkare.
Snart.
Snart.
När jag hittat orken.
När jag verkligen insett att det är dags att växa upp. Dags att sluta drömma.

Men just nu, nu vill jag bara vara en liten flicka.
Jag vill gråta.
Ropa efter mamma.

Nej. Nu går jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback