Shopping - som balsam för själen.


Köpte en sjal på BikBok för så lite som 30:-
Har gått och spanat på den i flera månader dessutom... I'm happy! :)

Så ja, jag och min kära systeryster Alma var på stan. Gick runt överallt. När vi kom på att vi var hungriga blev vi grymt sugna på Nachotallrik, men är båda snåla som grisar och ingen orkade betala.
Vi ringde min kära far och bad om att de skulle betala för oss, men icke sa nicke. Aldrig.
Ringde därför Almas mamma och bad henne. Hon var snäll nog att bidra med 50:-
Då kom vi på att vi köper de saker vi behöver och gör egen nachotallrik istället!

Det blev extremt gott och vi är nöjda.
Har därför kommit på att jag lika gärna kan starta en matblogg, med tanke på att jag ofta skriver vad jag äter osv, hahah.




Funderar på att dra med mig Alma ut en stund, sitta i gräset och snacka.
Mitt kamerabatteri laddas och jag är grymt irriterade över det. Vill ha kameran ju. :(

I alla fall, ikväll blir det mys med familjen.
Film och gott.

Ska också greja lite med iPoden, lägga in ny musik och så.
Tänkte fixa lite Winnerbäck. (a)


Nu ska jag gå och tjata på Alma, tjallalal.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback