Seg_dag

Idag kommer jag inte göra något, tror jag... blir antagligen att åka in till stan senare dock med mamma och syster.
Tar kanske en tur ut med kameran, vi får se.
Jag är jättetrött, somnade vid halv tre igår. Ungefär. Gick upp halv elva, nu laddar jag iPoden och mobilen, så fort de är fulladdade drar jag ut. Orkar inte vara inne.
Kan slänga upp två låttips:
Robyn - Dancing on my own - Låt som tar mig direkt tillbaka till Arvikafestivalen då jag fick höra den live.
Johnossi - What's the point - Får en på bra humör. När jag hade en extremt dålig dag skrek och sjöng jag och Sofia ut den genom mitt fönster.
Ciao.

Kommentarer
Cissi säger:

Hejsan! Allt bra? :)

2010-08-18 | 12:35:49
Bloggadress: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback