Oh no you didn't?!

Idag har varit en mysdag, bara allmänt.
På förmiddagen drog jag ner till stan och mötte upp Susanne, det blev en fika och födelsedagspresenter. Mycket najs, höhö. (y)
Blev en grå tröja från H&M, ett halsband och ett armband från Lindex och även ett turkost nagellack från H&M.
(Bilder kommer, men det fungerar inte just nu...)

Sen satte jag mig hos Alma och kollade på The Hills, det slutade med att vi fick tre högljudda pojkar över oss som också ville vara med och kolla. Så jag, Alma, Torkel, Erik och Erik har spenderat tid med tvn idag.
Sen blev det att följa dem hem, och jag och Alma fortsatte sedan vår promenad och gick vår runda. Känns skönt och avslappnat nu inför första skoldagen imorgon!

Så ja, nu ska jag göra mig i ordning och sen blir det att ställa klockan och hoppa till sängs.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback