Mysdag #1

Går runt i myskläder, och ser allmänt för hemsk ut. Lite apa över mig tror jag...
Men det är skönt.
En dag utan smink.
Med fult hår.

Lagade mat ganska nyss, gjorde i princip dubbelt så mycket som jag behövde... men jag hatar att slänga mat, så jag har tryckt i mig all mat. Haha, känner mig jättehemsk... fast, det hade varit värre att slänga allt.
Håller på att plocka ihop alla kläder som ligger på min säng, men jag orkar inte...
Vaknade klockan åtta i morse av ett sms. Sen halvsov jag, ni vet från och till. Till klockan elva, då fixade jag frukost och satte mig vid tvn. Kollade på Fångarna på fortet och gjorde fotbad, mina fötter är helt förstörda och ser för äckliga ut just nu...
Så ja.
Har bara tagit det lugnt.
Ska ut och gå bort all mat jag åt.
Sen blir det väl att förbereda inför i kväll, Sofia kommer vid halv sju och då ska jag ha mat klar till henne.
Gud vilken söt och snäll bästa vän jag är!
Haha, laddar iPoden och mobilen nu.
Tänkte att de skulle få lite batteri innan jag går ut, brukar behövas.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback