Hejsan himlen, det var länge sen!

Idag har jag en sån där dålig dag då jag inte orkar göra något. Att jag blivit hackad gör definitivt inte saken bättre.
Igår var jag ju i Mellerud, på KAOSfestivalen med min mamma, min syster och en kompis. i hade det jättebra och det var mycket bra musik. I am so me, Salem Al Fakir och Markus Krunegård bland annat.
I am so me
Salem Al Fakir
Markus Krunegård
Vi kom alltså hem ganska sent och det första jag gjorde var att ringa Filip. Efter en och en halv timma i telefon mitt i natten var jag jättetrött och hade ångest eftersom att Filip tävlar idag och borde ha fått sova. Så jag sov länge och har inte gjort något idag. Halvpackat väskan och varit ute på en promenad. Jag åker ju och tältar på Koster med min familj i fyra dagar (kanske kortare, beror på vädret). Vi åker imorgon tidigt... så jag måste packa klart snart. Men jag orkar som sagt inte.
Jaja, får se om jag skriver något mer nu.
Annars hörs vi när jag är hemma igen!

Kommentarer
Frida <: säger:

It was awesome! ♥ Thank you!

2010-08-02 | 01:21:14
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback